про інше.

Цей пост початково мав бути про відпочинок. про архітектуру. про море.
Але після всього почутого/побаченого/пережитого хочеться говорити про інше.


Я осилила купу книг. Перебрала десятки полиць. Знайшла купу цінної інформації. Побачила купу кльових місць. Пережила надреальні емоції.
Про книги, які закохали в себе, я розповім пізніше. Про місця/людей/емоції можна побачити в моєму instagram
Натомість, розповім про...

Про writingplace
Була впевненою, що для особливих речей не потрібно особливого місця. Можна в будь-якому місці дістати свій блокнот і почати писати. В чому проблема-то?
Здається, збагнула. Якщо просто чекати вдалого моменту - він може й не настати.
А, можливо, і не це. Прямо тут, коли думається про все водночас, потрібні речі просто не трпаляються. Яскраві спалахи ідей тікають так само швидко, як і приходять. Як випадкові коханці.
Так ось, може й справді варто знайти спеціальне "місце зустрічі". Обов.язково дома знайду і облаштую для себе таке writingplace. А поки буду згадувати балкончик у Одесі, на якому неймовірно легко дихалось і писалось. А ще там особливо смакувала ранішня кава, але про це окремо.
Дякую coursera за можливість вчитись чомусь новому. Обов.язково, коли прослухаю весь курс, розповім про якісь основні речі, яким навчилась.

Про bullet journal
Основна мета будь-яких таймаутів - розібратись в собі. Структурувати усе, що вийшло з-під контролю. Викинути усі зайві речі і принципи. Те ж саме зробити з зайвими людьми.
Так ось, коли генеральне прибирання думок, квартири і власного записника було зроблено я задумалась над тим, як структурувати решту.
У мене є декілька власних систем ведення записників (обов.язково якось розповім), але їх виявилось замало. Вони здебільшого спрямовані на упорядкування фінансів. Тут же постало завдання упорядкувати ідеї/думки/завдання.
Bullet journal - це система ведення записника, що дозволяє легко записувати і структурувати будь-які задачі. Детальніше тут.
Для себе я взяла декілька кльових ідей:
1. Перша сторінка - INDEX. Щось типу змісту в книзі. Це дозволить легко знайти будь-яку інфо.
2. Позначки біля задач. Це дозволяє наглядно бачити до якого типу відноситься задача. Мені цього завжди не вистачає, адже я постійно берусь за купу різношертних завдань.
А взагалі, краще відривайте офіційний сайт і читайте там.
Якщо ви все ще не знаєте як структурувати свої справи - зверніть увагу на цю систему.

Про інше.
Я не знаю, для чого люди беруть собі відпочинок і ні секунди не заглядають в себе.
Але при тому, фізично відчуваю тих, хто покидає все і тікає в самотність.
Як можна починати ладити зі світом, коли ти не чуєш себе?


Мені вдалось. Я слухала тишину і чула себе.

Коментарі

Популярні публікації