Бути із собою

В юності я почула від своєї вчительки щось таке:
"Накращий показник того, чи цікаво іншим з тобою - це те, чи цікаво тобі із собою".
Так ось, я із собою великі друзі.
І саме цій ніжній дружбі я вдячна за  те, що багато чого вмію і відчуваю.
Бути із собою це:

  • гуляти на самоті. починаєш чути природу. сміятись до сонця. помічати, які красиві дерева, які голосисті птахи, яке кучеряве небо. бачити людей довкола. або навпаки, вимкнутись, випасти з навколишнього світу і кружляти десь в собі. 
  • смакувати напій у кав.ярні на самоті. Ви пробували пити запашне капучіно, не заїдаючи його свіжими плітками? пробували його на смак, не думаючи ні про що, окрім терпкості кави і ніжності молока, яку Ви в цю хвилину відчуваєте на язиці. попробуйте побути із собою в такі миті.
  • прокидатись зранку. дивно, правда? але ранок - це час, коли моє Серце спить і я можу присвятити час виключно собі. я обожнюю з самісінького ранку читати книги. до речі, такі приємні ритуали дозволяють навчитись легко прокидатись.
І це тільки маленький перелік усього, чим я можу себе зайняти, будучи із собою.
і головне, не те що Ви будете робити, а те, чи зумієте Ви себе почути.
слухайте себе. побудьте із собою. без нічого. без музики в плеєрі. без смартфону з соц.мережами. навіть, без книги. побудьте з собою. побудьте собою. і дізнаєтесь багато чого нового про себе і цей прекрасний світ.
бо виявляється, для того щоб чути - потрібно мовчати.


Коментарі

Популярні публікації