Найкращі відео 2018

Без прелюдій😀
В цьому пості я б хотіла зібрати ті ролики, які мені здаються найвдалішими в 2018 році.
Якщо часом Ви якісь з них не бачили, то от Вам гарна нагода передивитись.

Огляд крутої книги
(22 січня)
Одна з найкрутіших книжок, які я прочитала в 2017. До сих пір продовжую її усім радити!



Нова  рубрика
(29 січня)
Почала заповнювати з Вами свій bullet-journal. І успішно закинула цю затію.
Варто відновити рубрику?


Огляд на ту саму найкращу книгу 2018 року
(5 квітня)


#10книгзатиждень
(19 квітня)
Я запам'ятала ці ролики навіть не через свій маленький рекорд, а тому що я цілий тиждень, кожного дня, знімала влоги. Цікавий досвід.


#100днівбезсолодкого
(6 травня)
І цей челендж теж потрібно повторити!
Неймовірні результати і гарне самопочуття. 


Нова камера💓
(3 червня)
Ви не уявляєте як я тішилась новій якості роликів.
Ще й перший ролик в новій якості "Суб`єктивно про книги".
Моя улюблена рубрика, між іншим.


Ще одна нова рубрика "Читацькі стосунки"
12 липня
Зняти ще щось подібне?


Перша чашка думок
(17 липня)
До речі, цей ролик нарвався на абияку критику.
Мовляв, негоже книжковому блогеру обговорювати свої особисті речі на каналі.
Що думаєте з цього приводу?


Як на мене, недооцінений ролик😑
(31 липня)
Так багато людей мене питає про можливість заробітку на ютубі. 
От вам відосик на цю тему.


Ще одна нова рубрика: "ЩО ПОЧИТАТИ?"
(29 жовтня)
В чернетках у мене ще багацько тем, які хочеться обсудити в рамках цієї рубрики.
Чекайте!


Просто люблю це відео💝
(9 грудня)
В такому форматі хочу почати знімати більше.
Ви ж не проти?


І таких роликів хочу більше😏

Обсудимо?

Коментарі

Популярні публікації