книги і люди. #bookchallenge_ua. 16/200.

Йшов третій тиждень #bookchallenge_ua.
Кажуть за 21 день виробляється звичка. Отже, можу цілком відповідально заявити: звичка читати книги прокачана на 100%. Бо це уже 25 день букчеленджу, малята.
Цілком достатньо, аби оцінити наскільки високу гору взявся підкоряти, і цілком достатньо, аби зійти з дороги, якщо важко.


В моєму оточенні знайшлось декілька людей, реакція яких на букчелендж неабияк здивувала. При чому, аби Ви розуміли, з книжками стосунки у них такі собі, посередні.
Поділились вони на два табори.
Одні говорять щось на кшталт:
- 200 книг? За скільки?.. За рік?! Тффууу, а чого так мало? 
Інші видають наступне:
- Ну, я б теж прочитав/ла, якби не робота/навчання/друзі/сім.я (потрібне, підкреслити).

Отже, відповідаю обом.
По-перше, 200 книг на 365 днів. Якщо дивитись на цю цифру таким чином, то трохи опускає в реальність, правда? Підключайтесь, математики, скільки це виходить днів на книгу?
Правильно, трохи більше аніж півтора.
Півтора дні на одну книгу. З цим фактом Вас і залишу.

По-друге, усім стурбованим, зайнятим, працелюбним і сімейним. У всіх є все вищеперелічене. Але якщо Ви й справді хочете читати - Ви будете читати!
Неважливо, чи 200 книг в рік, чи 50.

Тому рекомендую обом, оцінити можливості, вибрати цільову кількість книг і приєднуватись!
Великі цілі досяжні!

Тепер, класично, пробіжимось по книгам.

Першою цього тижня до рук потрапила "Нова Стара Баба" від Лариси Денисенко. 
Як вона взялась у мене на полицях, я не знаю, але взяла до рук і почала читати. Відірватись змогла, вже коли очі злипались і тягнуло в сон. Не очікувала такого ефекту. Проста і легка книга, з ненав.язливим гумором. Мені сподобалось!
Мабуть, приглянусь до ще якихось книг цього автора.

Шерлок Холмс. Артур Конан Дойл. 
Теж, давно був у списках mustread і ось тільки дійшли руки. Люблю хороші детективи. А Шерлок - стара добра класика. Цю книгу на розтягнула на три дні, насолоджувалась дедуктивними методами пана Холмса. Хто ще не читав, але в захваті від детективів, читайте і пошкодуєте!

Сніданок у Тіффані. Трумен Капоте.
Книжка виграє в номінації "багато шуму з нічого". Скільки я чула схвальних відгуків на фільм - не злічити! Вирішила почати з книги, бо як люблять говорити книголюби "книга краще".
Насправді, сказати, що це погана книга, я не можу. Гарна історія про жінку, яка хоче кращого життя. Заправлено це все Америкою повоєнних років. Прямо, те що лікар прописав. Але вау-ефекту не було.
Що ж, мабуть секрет в Одрі Хепберн. Обов.язково перегляну фільм і тоді уже зроблю кінцеві висновки.

Ще цього тижня зі мною був Я. Л. Вишневський і його "Grand готель".
І зараз я біжу дочитувати С. Лема "Соляріс". Не хочу з ним поспішати, бо цей роман мене просто захопив. Але всі відгуки потім будуть в моєму instagram.
А поки 16/200.

Коментарі

Популярні публікації