новий рік - нові цілі

Для мене січень це завжди період внутрішньої ревізії.
Період, щоб відмічати "Done!" навпроти виконаних пунктів плану і аналізувати причини невиконання інших.
Період, щоб ставити перед собою нові завдання та челенджі.

І це не дань новій тенденції писати пости в фейбук з тегом #обіцяю, або очерки на тему "як я провів цей рік". Ні, це дешо більше. Це угода самим з собою.
Раніше, ще в дитинстві і ранній юності, я писала собі листи в майбутнє. На рік вперед. Їх я складала впродовж перших днів року, і читала 31 січня в наступному році. Всі вони мали схожу будову. Після вітальної частини слідувала фраза "Сподіваюсь за цей рік ти..." і далі перелік усього, що я хотіла б зробити за рік. Чим не нинішні фейсбучні челенджі?

Зараз же я збираюсь з думками і пишу цілі на рік. Залишаю їх на видному місці в своєму органайзері, аби точно знати яким шляхом йти. Важко осилити дорогу, якщо не знаєш, куди йдеш, не знаєш кінцевий пункт призначення.

Чому органайзер, а не стрічка фейсбуку?
Я не знаю, як хто, але публічно я ставлю перед собою тільки ті цілі - які можу виконати. Те, що й справді зараз мені під силу.
Але ж, крім таких завдань, є ще інші. Ті, заради досягнення яких прийдеться попітніти. Прийдеться отримати нові навички. Прийдеться змінити старі звички. Прийдеться перебороти страхи і сумніви. Одним словом, докласти більше, аніж максимум зусиль.
І ще, коли я вголос озвучую свої цілі, в мене моментально пропадає до них інтерес, якби це дивно не звучало.
Саме тому я обираю органайзер зі сміливими цілями і викликами самій собі!

До чого тут букчелендж?
Це ж теж виклик! За останні декількі днів до нього приєдналось більше людей, здається, ніж за весь час його існування. Хіба це не чудово?
Ви теж ставте перед собою цілі, не обов.язково читацькі!
У вас є щось, що ви давно хотіли зробити, але відкладали у довгий ящик?
Є щось, що хотілось би в собі змінити чи вдосконалити?
Є якийсь вчинок, який ви давно мріяли виконати?
Тоді вперед!

Не обіцяйте нікому. Не будуйте публічних планів.
Пообіцяйте собі. Укладіть угоду із собою.
Нічого не чекайте. Дійте.

Великі цілі досяжні, еге ж?

Коментарі

Популярні публікації